tisdag 31 december 2013

Gott nytt träningsår!

Så har jag nu tränat regelbundet i snart 1 år, drog igång i januari 2013. Sedan dess har jag inte haft något frivilligt uppehåll. Jag har testat många olika träningsformer och också insett vilket som passar mig bättre än andra. Jag blev medlem i Sunne Boxningsklubb och var ensam tjej på träningarna många ggr. Jag har också antagit utmaningen att leda ett spinningpass och ett tabatapass efter ett uppehåll som instruktör på ca 7 år. Detta ledde till att jobb som instruktör och efter nyår kommer jag dra igång. Är väldigt taggad inför detta och ser fram emot att pusha andra människor i träningen. Mår så bra efter att jag kommit igång ordentligt och nog är  det ett beroende alltid! Hoppas att träningsåret 2014 också har mycket roligt att bjuda på!

Januari 2013 - Juli 2013
ca 1 år senare, december 2013
 
Gott nytt träningsår! Hoppas vi ses ;)

2 kommentarer: