onsdag 21 maj 2014

Hey ho!

Igår var jag och "medicinbollen/basketbollen" iväg och tränade. Skönt när man kommer dit! Blev ben,rumpa,axlar, bäckenövningar och rygg. Fortfarande känns allt bra, bebis är aktiv i magen och jag tror att h*n skulle säga till om den inte gillade det jag gjorde. Något som dock är mindre trevligt är att jag ibland känner av foglossning och får då en brännande/huggande känsla där allt "fäster ihop", mindre trevligt men det förvärras inte utav träning, snarare tvärtom tror jag...





"Har du en basketboll under tröjan?"



Tog en minut after workout och insöp försommaren med fågelkvitter och det stilla vattnet, balsam för själen!

2 kommentarer:

  1. Va duktig du är :) varje pass man får till är ju guldvärt! Längtar tills jag är på benen igen.

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt för det, nu är vi äntligen hemma också hela familjen. Japp det blev tillslut snitt efter 6 dagar på sjukhuset. Men det känns bra och nu vilar och myser vi för fullt. När var det er bebbe skulle komma?

    SvaraRadera