lördag 22 februari 2014

Lördagsträning

Idag var jag på gymmet vid 11 och körde en timme. Uppvärmning, axlar, biceps och mage. Jo jag kör faktiskt mage, dock inga situps utan mer de inre magmusklerna. Jag står i plankställning och kör övningarna. Överlag med träningen under de kvarvarande månaderna så kommer jag lyssna på kroppen och satsa på att bibehålla det jag har. Jag hoppas att jag kan hålla igång hela graviditeten!

Fokus ändras väl nu också då, från att bli så stark som möjligt till att underhålla kroppen under en graviditet. Ni får gärna fortsätta följa mig i denna resa som jag själv tycker ska bli spännande iaf ;) Tränade inget under min förra graviditet mer än promenader så har lite att jämföra med, nu känns det iaf mer självklart att fortsätta röra på sig!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar