måndag 22 juli 2013

Boktips!

Lyckats sträckläsa en bok idag! Kunde inte sluta! :) Och nu efteråt är jag sugen på att ge mig ut och springa 1 mil! Jag som inte gillar att springa! Haha! Jäkligt motiverande och peppande bok och det är intressant att läsa om hur fantastisk kroppen är egentligen, och hur mkt som sitter i huvudet när det gäller att ta ut sig!

När du tror att du är helt slut, har du egentligen 20 % kvar



Från soffpotatis till G.I. Jane

Rekommenderas starkt! Jag lånade denna på Sunne bibliotek och kommer lämna tillbaka den imorgon - skynda dit och haffa den ;)

2 kommentarer:

  1. Ja, jag köpte denna efter att ha läst här. Hade faktiskt tittat på den, men inte lagt till den i korgen - men det rättade jag snabbt till efter detta inlägget :) Köpte också bl.a. ett sötare blod och kostdoktorns bok matrevolutionen.

    SvaraRadera
  2. Va kul Frida! Kanske kan kolla om de har den på bibblan här i Lörenskog! Bor precis bredvid ett bibliotek ;)

    ..och du o jag.. ska ut o springa milen tycker jag! Ska vi anmäla oss på nåt lopp o träna inför? :D

    SvaraRadera